Skippa plasten bara, du behöver inget annat där - sen kan du köra på. Glöm inte luftsplat mellan panel och vindpappa (utifrån) bara.
Så har jag gjort iaf - efter att ta samlat in råd från olika håll - jag har kört 6 grader vintertid, men skall kallställa huset framöver (har bla byggt vattensystemet för detta med tömmningsfunktion och lutning...)
/K