Hej jag har gjutit och murat med leca ett fundament för murstocken i ett gammalt hus. Jag har även gjort golvbjälklag (trossbotten) och lämnat ca 4 cm runt om fundamentet. Jag har spikat bräda på undersidan av golvbjälkarna så det är tämligen tätt runt murstocksgrunden. Vad ska jag använda för isolering där? Jag tänker att det borde vara något som inte är kapillärsugande eller funkar kutter/sågspån?