hej alla!
Har en betongkonstruktion, taket består av 300 mm tjock isloeringsblock med luftspalt (terrakotta block) , puts på innetaket alltså direkt på blocken och sedan 10 cm tjock betong som ytsikt på blocken alltså talet. Får ej varmt på andra plan, vissa säger man ska lägga isolering cellplast skruva direkt på den gamla pappen som ligger över betongen. Andra säger vi ska ta bort pappen pga av kondens... jag menar det blir ej problem då vi har betong hela taket plus luftspalt i blocken. Vad är bästa!!? Jag bifogar bilder snarast till ämnet!
Mvh tacksam för all hjälp med detta!!