Hej !
Jag har "rensat" en stuga som är ca 55 kvm och den står på plintar som rör sig lite för mycket, jag skall gräva ner nya plintar och funderar på om detta kan fungera?
Vi skall bygga ny altan och funderar på att ta markskiva ( det blå ) runt om stugan och altan ( typ 1,5 m ut från plintar ) och en dm under markytan.
Jag vet dock inte hur drenering skall utföras när man lägger skivor runt om, kanske det funkar att lägga precis under markytan?
Kom gärna med råd så är ni snäll !
Tack på förhand!
Det blå på bilden skall föreställa markskiva
