Hörde det finns nya krav på hur villor bör isoleras. Har det att göra med U värdet för tak/vägg/fönster/golv?
Att t.ex. man ska ha högst 0.2 på vägg och 0.15 i tak?
Något som kan tänka sig att förklara?
Hur mycket stenull bör man ha i ett plantak vid nybygge?