7 oöppnade balar 145 mm skivor. 1 oöppnad bal 45 mm. Dessutom två öppnade balar 145 mm. Kraftig förtur till den som köper allt ;)

Tänker att 1000 kr är rimligt. Skulle kosta drygt 3000 på Hornbach.

joakim_j joakim_j skrev:
7 oöppnade balar 145 mm skivor. 1 oöppnad bal 45 mm. Dessutom två öppnade balar 145 mm. Kraftig förtur till den som köper allt ;)

Tänker att 1000 kr är rimligt. Skulle kosta drygt 3000 på Hornbach.
Jag är lite intresserad. Bor dock norr om stan måste kolla upp när det i så fall skulle kunna funka, helgen och nästa vecka är rätt chokad.

Håll dom inte för min skull, men du kan kanske vänta med att slänga dom på återvinningen iaf om ingen annan vill ha dom? :)

klaskarlsson klaskarlsson skrev:
Jag är lite intresserad. Bor dock norr om stan måste kolla upp när det i så fall skulle kunna funka, helgen och nästa vecka är rätt chokad.

Håll dom inte för min skull, men du kan kanske vänta med att slänga dom på återvinningen iaf om ingen annan vill ha dom? :)
Absolut!

Förpackningar med glasullsisolering och löst isoleringsmaterial i en rörig källarlokal.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Här är en bild på eländet. Sänker priset till 500 kr för den som tar med sig allt.

Hej, ledsen för sen återkoppling. Måste tacka nej, blir för meckigt med logistiken.
Kolla om du inte kan lämna in det för återbruk på din ÅVC om ingen nappar(vissa har ju en container för snåt) så slipper det gå till spillo iaf :/

• Gilla
joakim_j
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.