Hej alla kloka!
Hur tjock isolering bör jag ha på vinden i mitt garage (50m2)?
Vintertid ska jag värma upp till ca 10-15´C med en luft-luftvärmepump. Väggarna kommer att isoleras 145mm, plattan 100mm.
Mvh/Pake
 
20-30 cm känns inte fel..
 
Tack för svaret!
Kör på 30cm tror jag.
/Pake
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.