P Pake #1 Medlem · 116 inlägg 21 jun 2005 14:52 Pake Medlem 116 inlägg 21 jun 2005 14:52 #1 Hej alla kloka! Hur tjock isolering bör jag ha på vinden i mitt garage (50m2)? Vintertid ska jag värma upp till ca 10-15´C med en luft-luftvärmepump. Väggarna kommer att isoleras 145mm, plattan 100mm. Mvh/Pake
Hej alla kloka! Hur tjock isolering bör jag ha på vinden i mitt garage (50m2)? Vintertid ska jag värma upp till ca 10-15´C med en luft-luftvärmepump. Väggarna kommer att isoleras 145mm, plattan 100mm. Mvh/Pake
P Per-Erik #2 Medlem · Stockholms Län · 2 632 inlägg 21 jun 2005 23:36 Per-Erik Medlem Stockholms Län 2 632 inlägg 21 jun 2005 23:36 #2 20-30 cm känns inte fel..
P Pake #3 Medlem · 116 inlägg 21 jun 2005 23:41 Pake Medlem 116 inlägg 21 jun 2005 23:41 #3 Tack för svaret! Kör på 30cm tror jag. /Pake