Hej

Vi är intresserade att bygga ett LB-hus Pärlugglan. En detalj som vi har fastnat för är tjockleken på isoleringen i ytterväggarna. Tjockleken är 170 mm i ugglan-serien. I förhållande till andra hus känns 170 mm något snålt tilltaget. Är det någon som vet energiförbrukning (uppvärning) för Pärlugglan?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.