Hej
Vi är intresserade att bygga ett LB-hus Pärlugglan. En detalj som vi har fastnat för är tjockleken på isoleringen i ytterväggarna. Tjockleken är 170 mm i ugglan-serien. I förhållande till andra hus känns 170 mm något snålt tilltaget. Är det någon som vet energiförbrukning (uppvärning) för Pärlugglan?