Det går fint att göra underifrån med, det tar bara mycket längre tid. Gjorde det häromåret, visserligen bara 15 kvm men det var så trångt att man fick åla sig fram. Tog kanske 30h totalt för mig som kontorsråtta. Dock väldigt nitisk i utförandet, gillar inte att göra om saker. Golven är numera varma i rummen ovanför, fanns tydligen vattenburen golvvärme, märkte inte det tidigare för det blåste rakt igenom de perforerade isoleringsskivorna som hängde där tidigare. Kan meddela att det inte blåser genom fibercementskivor, stort plus att ohyran som tidigare bodde i golvet är avhysta för gott
