Har beställt fönster med isolerglas; Optiterm altenativt Climaplus. Glaskassetterna som skall vara fyllda med argon kommer från glasmästeriet som själva har tillverkat dem. Är det så det går till, och kan jag på något sätt konstatera att jag får den kvalite som jag beställt?
 
N
Någon skall göra dom. Glasen skall vara fasttryckta i alu listen med butylband.
Alulisten skall sitta några mm in från glaskanten, från glaskanten in till alulisten skall det vara lim. Det ska finnas en svart rand printad eller målad på glasen som skyddar butylen och limmet mot uv ljus.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.