Hej, har fått min balkong på 12 kvm inglasad. Jag tänker isolera balkongräcket och sidoväggarna för att få det lite mindre kallt. Taket är del av hustaket och golvet målad betong.
Funderar nu på golv. Vill inte ha klinker, är för hårt och kallt. Inte trall heller, vill ha känslan av inomhus där. Kan något plastgolv funka? Tänkte lägga ca 30 mm isolering på plattan för att slippa råkylan från plattan. Grannen under har inget i taket på sin balkong så fukt borde inte bli ett problem.
Behöver tips på ett tåligt och lättstädat golv som kan läggas direkt på cellplast och inte kostar multum. Tack på förhand!