20 063 läst ·
33 svar
20k läst
33 svar
Isolera yttertak med Icynene
Har haft Isopol på besök nu, de vill ha 7000kr att spruta 9-10cm på samma yta, alltså mindre än hälften än vad foamking ville ha.thomasx skrev:
Gött, bara att tuta och köra. 
Jag tror att för isopol är detta med pu en passion. De klämmer in jobbet hos dig på väg till eller ifrån ett stort jobb (där det egentligen inte finns någon tid) och ser till att det blir kostnadseffektivt för dig också. Ett föredöme för hantverkarkåren och jag är inte förvånad att de har fullt upp
Att som foamking ge skamofferter istf att helt enkelt säga att man tyvärr har orderböckerna fulla med stora jobb inom överskådlig framtid skaffar dem bara dåligt rykte.
Jag tror att för isopol är detta med pu en passion. De klämmer in jobbet hos dig på väg till eller ifrån ett stort jobb (där det egentligen inte finns någon tid) och ser till att det blir kostnadseffektivt för dig också. Ett föredöme för hantverkarkåren och jag är inte förvånad att de har fullt upp
Att som foamking ge skamofferter istf att helt enkelt säga att man tyvärr har orderböckerna fulla med stora jobb inom överskådlig framtid skaffar dem bara dåligt rykte.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden