Länge tänkt fortsätta isoleringsprojektet som påbörjats på sommarstugan för länge sedan och tänkte äntligen sätta lite fart.
Dock blir jag lite vilsen när man läser alla trådar om isolering och undrar vad som egentligen är rätt och bäst, om det nu går att komma fram till.
Timmerhus från 1800-tal med plåt på.
Projektet är påbörjat med att sätta papp i innertak, sedan luftspalt och sedan tänkt att sätta ull på det.
Är detta rätt ordning och ska man ha ångspärr efter det?
Tack!
Se bilder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder