Jag håller på och isolerar innerväggarna på vår fiskarhedenvilla. I byggsatsen har det skickats med 45mm skivor. I instruktionen så säger de att jag ska använda ett lager i väggarna med regel 45x70mm. Men hur bör jag göra med väggar som är tjockare, exempelvis bärande innerväggar, ska jag fortfarande använda ett lager eller bör jag ta mer i dessa?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.