Jag har en kåk från 1920-talet där jag just nu gör en ny hall, ytterväggen som är 2 sten i bränt tegel är uppreglad med ca 45mm träregel i princip direkt mot putsen, ca 6m2 ytterväggsyta tot.
Resten av huset är isolerat med ca 70mm utan någon plast/ångbroms/spärr vilket kanske inte är så bra på långt sikt, så nu står jag i valet och kvalet hur jag ska göra i hallen för att göra det bästa av situationen, både val av isolering och ev. ångbräms/spärr/plast?