En fråga.. är väggarna och fönsterna något att ha när kylan kommer?
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 293 inlägg
Man kan sätta isolerskivor mellan reglarna på insidan och sedan en ny skiva som innertak, det är nog det enklaste.
Mineralull
Cellplast
Pir
Går nog bra vilket som
Mineralull
Cellplast
Pir
Går nog bra vilket som
Ja det är ju det... men tror att det blir luftigt och tillräcklig höjd.Fönstet är enkla och väggar ej isolerade. Man kan även isolera väggar om man nu vill detBösahus skrev:
Golvet isoleras underifrån.Tack för dina funderingat
Klicka här för att svara

