Hej !
Har en 50 kvm verkstad inhyst i en del av en kombinerad ladugård och Lada.
Utrymmet isolerades för 30 år sedan, men nu behöver isolera om ytterväggarna innan vintern.
Ser tom utifrån genom springorna att den gamla isoleringen inte längre håller måttet, det som tätade mot ytterväggen verkar ha degenererat och fåglar har börjat förse sig

.
Det är en aning stora springor i panelen då utrymmet är i själva ladan, för att hö ska kunna torka.
När jag isolerar om, vad ska jag använda mot själva fasaden/panelen ?
Tänkte öppna upp från insidan av verkstaden och jobba därifrån.
Är det
diffusionsöppen vindpapp eller duk i första lagret ?