1 703 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Isolera marken?
Ingen?
Jo jag vet, men har inte gjutit en platta utan en sula
Föstår, så det går bra att göra de då?
Optimat hade ju varit att ha isolering under sulan.
Optimat hade ju varit att ha isolering under sulan.
Klicka här för att svara