Hej
Har ett hus byggt 64:a, med källare.
Putsat och oisolerat, utan fukt att tala om.
Funderar på att inreda ett källarrum till gym.
Och isolera ytterväggarna med lecablock...
Någon som har en uppfattning om nytta och nöje?

Höres

Ingemar
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.