Jag skall bygga nytt sluttningshus ,och undrar hur man på ett bra sätt isolerar den återfyllda källardelen?
markgubben föreslog platon närmast leccan utan slammning ,och podränisolering utanpå.
fråga 2: vi skall ha spånskiva bakom gips i alla väggar, är det en okey lösning även i källaren (fukt ?).
tacksam för synpunkter.
Nisse