Hej alla,
jag tänkte isolera det som tidigare har varit höskulle i vår lada men vet inte riktigt hur man gör det på bästa sätt. Vad ska man tänka på? Vilka material bör man använda? Vad ska man undvika? etc etc...

Tanken är att kunna vistas där under sommaren (eventuellt sätta in fönster) och även använda delar av höskullen till året runt förvaring. Den nedre delen av ladan är väl isolerad och fungerar mycket väl.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.