Har ett gammalt hus med torpargrund där en del av blindbotten har lossnat så att sågspånet ramlat ner under huset. eftersom jag helst inte vill bryta upp golvet så är min tanke att krypa under huset och isolera från undersidan i det/de facken som nu är tomma.
Frågan är hur jag bäst gör och vad jag ska använda. Ska jag använda vanlig isolering typ stenull och stoppa i sedan göra en blindbotten av asfaboard eller nåt? ska man använda papp eller plast eller nåt?
Resten av golven innehåller enbart sågspån och i bästa fall lite tidningspapper i botten.
Huset är ett gammalt timmerhus med torpargrund, jag kör vedeldning och har en skaplig murstock som går ner under grundet.