G
Hej!

Jag har börjat kika på om jag ska isolera mina golv utifrån/underifrån eftersom dom är väldigt kalla och känns som det drar ibland, är det möjligt genom torpargrunden eller är det bäst att riva upp golven inifrån? Problemet är att jag har hyresgäst i en del av huset och jag vill gärna undvika att riva upp golvet hos hyresgästen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.