Har ett plåttak som jag har spänt ett Bison underlagstak under (troligen difftätt). Har nu ändrat mig och tänkt isolera hela friggeboden med början av taket.
Måste jag ta bort underlagstaket ?
Hur ska jag gå tillväga.
Se bifogade bilder.
Måste jag ta bort underlagstaket ?
Hur ska jag gå tillväga.
Se bifogade bilder.
Ja det var inte mycket svar du fått 
Men du e på rätt väg. Luftspalt, isolering och sen ångspärr, om det är det du vill ha. Om du av någon anledning inte ska värma upp utrymmet året runt så är det bättre med ångbroms då plasten kan göra att du får problem med fukt. Lycka till!
Men du e på rätt väg. Luftspalt, isolering och sen ångspärr, om det är det du vill ha. Om du av någon anledning inte ska värma upp utrymmet året runt så är det bättre med ångbroms då plasten kan göra att du får problem med fukt. Lycka till!
Klicka här för att svara

