Hej. Har en ekonomibyggnad på tomten där jag vill göra halva till min "frizon". Byggnaden är i lockpanel på betongplatta. Halva byggnaden har putsat tegel/betong?!som väggar(bild). Har smällt upp en vägg som delar upp byggnaden i 2 delar.Ena är alltså enbart lockpanelskjul medans delen jag ska arbeta med är den med tegel/betong. Nu till frågan. Jag vill ju isolera ytterväggarna. luftspalt mellan nya innerväggen och den yttre tegel/betong väggen?fuktspärren längst in som vanligt? Kan inget om bygge och precis köpt mitt första hus. HJÄLP!! :)
20140120_191923.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Hej,

Hur ser golv och tak ut?
Hur varmt har du tänkt ha där?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.