Hej. Har en ekonomibyggnad på tomten där jag vill göra halva till min "frizon". Byggnaden är i lockpanel på betongplatta. Halva byggnaden har putsat tegel/betong?!som väggar(bild). Har smällt upp en vägg som delar upp byggnaden i 2 delar.Ena är alltså enbart lockpanelskjul medans delen jag ska arbeta med är den med tegel/betong. Nu till frågan. Jag vill ju isolera ytterväggarna. luftspalt mellan nya innerväggen och den yttre tegel/betong väggen?fuktspärren längst in som vanligt? Kan inget om bygge och precis köpt mitt första hus. HJÄLP!!