815 läst ·
2 svar
815 läst
2 svar
Isodrän
Jag resonerade att det extra priset för 200 va litet mot vad grävningen kostade så vi körde på 200.
Svårt att sedan räkna på det det då jag inte har någon aning om hur det skulle blivit med 100.
Svårt att sedan räkna på det det då jag inte har någon aning om hur det skulle blivit med 100.
Får räkna hur mycket extra det blir men om det är mer kasta pengar i sjön med dubbelt. Är ju dyrt som de är och såååå trist för något man inte sersnuttjulle skrev:
Klicka här för att svara