Ha dubbelt 200 eller enkel 100 fördel med bättre isolering men kontra med pris lönar det sig? Eller är man dum snål att ta enkel? Hur har ni gjort?
 
Jag resonerade att det extra priset för 200 va litet mot vad grävningen kostade så vi körde på 200.
Svårt att sedan räkna på det det då jag inte har någon aning om hur det skulle blivit med 100.
 
snuttjulle snuttjulle skrev:
Jag resonerade att det extra priset för 200 va litet mot vad grävningen kostade så vi körde på 200.
Svårt att sedan räkna på det det då jag inte har någon aning om hur det skulle blivit med 100.
Får räkna hur mycket extra det blir men om det är mer kasta pengar i sjön med dubbelt. Är ju dyrt som de är och såååå trist för något man inte ser
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.