R Robin Johansson #1 Medlem · 62 inlägg 18 dec 2022 08:58 Robin Johansson Medlem 62 inlägg 18 dec 2022 08:58 #1 Hej, vad beror detta på? Se bild. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
H Hans G2 #2 Medlem · Södermanland · 852 inlägg 18 dec 2022 09:05 Hans G2 Medlem Södermanland 852 inlägg 18 dec 2022 09:05 #2 Så länge det är utsidan visar det att du har bra isolervärde i fönstren. Glaset blir kallare än omgivande luft och fukten kondenserar och fryser. När det inte är minusgrader kommer det bara vara kondens.
Så länge det är utsidan visar det att du har bra isolervärde i fönstren. Glaset blir kallare än omgivande luft och fukten kondenserar och fryser. När det inte är minusgrader kommer det bara vara kondens.
Claes Sörmland #3 Medlem · 33 335 inlägg 18 dec 2022 09:09 Claes Sörmland Medlem 33 335 inlägg 18 dec 2022 09:09 #3 Samma som att man behöver skrapa bilrutan. Isolerar det tillräckligt bra så blir det så här.
R Robin Johansson #4 Medlem · 62 inlägg 18 dec 2022 09:13 Robin Johansson Medlem 62 inlägg 18 dec 2022 09:13 #4 Aha, men kanske isolerar fönstren för bra då? Ser ju inte ut