Har haft en dröm att investera i fastigheter men vet inte riktigt var man ska börja? Kommer få ett arv framöver på ca 1 miljon och med världsläget vet jag inte riktigt hur jag ska förvalta den. Har kollat på fastigheter med mark men ofta är de aldeles för dyra (10-20 miljoner.) men hittade en nu för 4 miljoner med ekonomibyggnader ca en timme från gbg. Hade velat behålla byggnaderna och hyra ut för vinterförvaring av husbilar el liknade och stycka tomter, förvalta skog, arrendera marken runt om. Har någon här gjort något liknade eller har tips och råd? Just nu är detta en dröm men jag måste börja någonstans.