J
Hej
Vi håller på att byta värmesystem i vårt 70-talshus. Vi får då rätt många vattenradiatorer med anslutning på mitten över. Finns det något intresse för sådana eller ska vi skicka dem på tippen?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.