Nu i dessa tider, när vi har så många olika dagar att komma ihåg, vill jag bara ge en påminnelse till er som inte uppmärksammat att det är internationella kvinnodagen idag!
Dagen till ära har jag önskat mig något riktigt smaskigt, hoppas att ni gör detsamma till era män, idag får min käraste helt fria händer att laga vad hon vill till mig. I jämställdhetens tecken hoppas jag att jag får en liten blomma idag, bara för att se om hon uppskattar mig, det är viktigt, att få en blomma ibland. Det är tragiskt att det inte finns flera av mig, det är tragiskt för den kvinnliga befolkningen, okej för de manliga som gillar mig också, inga fördomar här inte, att det finns så få riktiga män som jag, som vet bäst, kan mest och är helt underbara! Jag är unik, en gåva till min fru, hon har inte riktigt förstått det än, vilket kap jag är. Så med det sagt så önskar jag er alla en riktigt, från hjärtat, en stor ros till så många underbara kvinnor som vi har runt omkring oss.
Att skriva på nätet kan ha sina sidor, det finns de som inte kan avgöra när, likt sådana som jag, inte skriver helt sanningsenligt.
Till saken är att idag, just idag, gav jag en ros till min älskade för första gången med en inbjudan till mat, om hon nu var intresserad! Hon hade ingen aning om vem som lyckats öppna hennes dörr och ställt in rosen i en vas på hennes arbetsbord, nu, många år senare har vi lyckats hålla ihop trots allt som det innebär att vara tillsammans med en annan människa, i mitt fall ser jag mig som den lyckligaste mannen i världen, jag älskar min "tant" och kommer att göra det i all framtid, vad som än händer, hon är en underbar människa och jag hoppas ha den förmånen att stanna hos henne resten av mitt liv. Med det sagt så vill jag säga till er som är lite yngre och de äldre också, det är inte bara husen som behöver underhållas, man måste ge tid att vårda sitt förhållande!
Så idag kommer jag att köpa en liten ros, sätta på ett kort med en inbjudan om middag för två, när nu tillfälle ges, vi har barn som är lite närgångna ibland och har svårt att förstå detta med vuxentid. Men det är precis så det är att ha familj, huset kommer att stå kvar, det gäller att få ha sin familj kvar så länge man kan, för mig är det viktigast.
Jag älska min Jessica, en stor "myskram" när jag kommer hem inatt, skall hon få!
En stor kram till er alla från Dalarna!
Dagen till ära har jag önskat mig något riktigt smaskigt, hoppas att ni gör detsamma till era män, idag får min käraste helt fria händer att laga vad hon vill till mig. I jämställdhetens tecken hoppas jag att jag får en liten blomma idag, bara för att se om hon uppskattar mig, det är viktigt, att få en blomma ibland. Det är tragiskt att det inte finns flera av mig, det är tragiskt för den kvinnliga befolkningen, okej för de manliga som gillar mig också, inga fördomar här inte, att det finns så få riktiga män som jag, som vet bäst, kan mest och är helt underbara! Jag är unik, en gåva till min fru, hon har inte riktigt förstått det än, vilket kap jag är. Så med det sagt så önskar jag er alla en riktigt, från hjärtat, en stor ros till så många underbara kvinnor som vi har runt omkring oss.
Att skriva på nätet kan ha sina sidor, det finns de som inte kan avgöra när, likt sådana som jag, inte skriver helt sanningsenligt.
Till saken är att idag, just idag, gav jag en ros till min älskade för första gången med en inbjudan till mat, om hon nu var intresserad! Hon hade ingen aning om vem som lyckats öppna hennes dörr och ställt in rosen i en vas på hennes arbetsbord, nu, många år senare har vi lyckats hålla ihop trots allt som det innebär att vara tillsammans med en annan människa, i mitt fall ser jag mig som den lyckligaste mannen i världen, jag älskar min "tant" och kommer att göra det i all framtid, vad som än händer, hon är en underbar människa och jag hoppas ha den förmånen att stanna hos henne resten av mitt liv. Med det sagt så vill jag säga till er som är lite yngre och de äldre också, det är inte bara husen som behöver underhållas, man måste ge tid att vårda sitt förhållande!
Så idag kommer jag att köpa en liten ros, sätta på ett kort med en inbjudan om middag för två, när nu tillfälle ges, vi har barn som är lite närgångna ibland och har svårt att förstå detta med vuxentid. Men det är precis så det är att ha familj, huset kommer att stå kvar, det gäller att få ha sin familj kvar så länge man kan, för mig är det viktigast.
Jag älska min Jessica, en stor "myskram" när jag kommer hem inatt, skall hon få!
En stor kram till er alla från Dalarna!
Klicka här för att svara

