Är det någon här som har köp kök eller vet något om Interhem kök?
Vad valde ni för luckor? Vad är det för stommar? Andra lösningar som är värda att nämna? Är köket monterat när det kommer, satte ni upp det själva? Hur har Interhem varit som leverantör, är ni nöjda? Något speciellt att tänka på?

Ja jag har massor av frågor, någon som kan ge mig svar? Vi funderar på kök i antingen björk eller lönn. Har hört att lönn inte gulnar lika mycket som björk, men i övrigt vet jag inte så mycket om lönn..?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.