R
Har 3 st mindre fönster på baksidan av garaget på typ 1.8m höjd, dessa skulle jag vilja ha insynsskydd på.
Detta är enbart för att man inte ska ha så lätt att se serverracket med elektronik och motorfordon m.m.

Samtidigt vill jag ju inte mörklägga ljusinsläppet helt, funderar på Biltemas mörka solfilm.

nån som gjort nått liknande och kan ge lite input?
 
Forstad film på insida ger bättre ljusgenomsläpp.
När det gäller solfilm så kan man lysa in med ficklampa när det är mörkt ute och då se vad du har där inne.
 
  • Gilla
Daniel 109
  • Laddar…
Ett relativt tunt vitt tyg släpper igenom ljuset dagtid men det går inte se utifrån in så länge det är mörkare inne än ute.
 
Frostad fönsterfilm applicerad på garagedörrfönster för insynsskydd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Sånt här har jag på mitt garagedörrfönster. Fungerar mkt bra. Fäster genom att plastfilmen blir statisk. Lämnar inga spår när du drar bort den sen. Gäller bara att när du sätter dit den så ska du stryka ut den helt platt mot. Sätts alltså på insidan glaset.
Fäster bäst om du rengör glasytan först...
 
R
Tack för alla svaren, testat den frostade från Clas Ohlsson. Tack! (y)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.