R
RalleB
Husägare
· Jönköpings län
· 1 167 inlägg
RalleB
Husägare
- Jönköpings län
- 1 167 inlägg
Har 3 st mindre fönster på baksidan av garaget på typ 1.8m höjd, dessa skulle jag vilja ha insynsskydd på.
Detta är enbart för att man inte ska ha så lätt att se serverracket med elektronik och motorfordon m.m.
Samtidigt vill jag ju inte mörklägga ljusinsläppet helt, funderar på Biltemas mörka solfilm.
nån som gjort nått liknande och kan ge lite input?
Detta är enbart för att man inte ska ha så lätt att se serverracket med elektronik och motorfordon m.m.
Samtidigt vill jag ju inte mörklägga ljusinsläppet helt, funderar på Biltemas mörka solfilm.
nån som gjort nått liknande och kan ge lite input?
Ett relativt tunt vitt tyg släpper igenom ljuset dagtid men det går inte se utifrån in så länge det är mörkare inne än ute.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sånt här har jag på mitt garagedörrfönster. Fungerar mkt bra. Fäster genom att plastfilmen blir statisk. Lämnar inga spår när du drar bort den sen. Gäller bara att när du sätter dit den så ska du stryka ut den helt platt mot. Sätts alltså på insidan glaset.
Fäster bäst om du rengör glasytan först...
Klicka här för att svara