Hej,
Den gamla blandaren är trasig och köpte en ny på Ikea för att kunna ha något fungerande men ser underligt ut under själva kopplingen in till handfatet.
Någon som har några tips?
Den gamla blandaren är trasig och köpte en ny på Ikea för att kunna ha något fungerande men ser underligt ut under själva kopplingen in till handfatet.
Någon som har några tips?
Klicka här för att svara



