Ingen som vet?
 
F Flomi skrev:
Hej!

Den här sidan kulventilen är väl ingen klämring utan en halvkoppling eller...?

[bild]

Tack!
det är en wc ventil!
 
  • Gilla
Flomi
  • Laddar…
F Flomi skrev:
Hur gör man med anslutning av vattnet till toan som behöver förlängras? Kan man ansluta med flexslang?
flex slang går bra, särskilt om man inte kan bocka ett rör
 
  • Gilla
Flomi
  • Laddar…
F Flomi skrev:
Hej,

har nu utforskat lite vidare...

Jag tänkte man skulle kunna sätta en sådan kulventil på väggbrickorna? Eftersom vi tänkte ansluta Ikea köks- och tvättställeblandare med 3/8" gängor....

Kan någon bekräfta att det funkar som jag tänkte?

Tack på förhand!
Stämmer bra. Till toan kan du sätta en sån i singelversion. Använd bara vatette kopplingar Indien dimension 15, koniska. Vinkeln i ett av dina inlägg går bra.
 
  • Gilla
Flomi
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.