Hej!
Jag sitter på ett flygt kompit mini som jag skall koppla in.
Pumpen skall styras via en vippa så simpelt som möjligt. Vad behöver jag ha för pumpstyrning till detta?
Jag tänker mig den billigaste formen av relä lösning. Så lite elektronik som möjligt.
Tack på förhand 😊👍🏻