Du har väl inte bara ryggåstak? Vi har delvis ryggåstak och i dessa fall tar vi in/ut luft genom ventil högt upp på väggen in mot vinden (istället för taket).
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.