Det med proffs ska du nog inte fallera med och framföra som att du är det med en sådan framtoning i skrift, skärp dig och håll di till fakta, Du har inte en susning om vad en del på forumet har för bakgrund och erfarenheter av det verkliga livet .med EL-motorer i olika driftsituationer. Så du ska nog inte vara så kaxig med kommentarer på andra inlägg.