J jonaserik skrev:
Det med proffs ska du nog inte fallera med och framföra som att du är det med en sådan framtoning i skrift, skärp dig och håll di till fakta, Du har inte en susning om vad en del på forumet har för bakgrund och erfarenheter av det verkliga livet .med EL-motorer i olika driftsituationer. Så du ska nog inte vara så kaxig med kommentarer på andra inlägg.
Jo det kan jag när dina inlägg vinglar och blir yviga. Som vanligt vill jag inte skapa tjafs med dig och du har som jag också brukar framhålla många rätt och hjälpsam i dina svar på forumet.
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
GK100 GK100 skrev:
Jo det kan jag när dina inlägg vinglar och blir yviga
Det med yviga får stå för dig , dom som får svar anser nog inte det.

GK100 GK100 skrev:
Som vanligt vill jag inte skapa tjafs
Så kallas saker när det går en emot och inget annat kan sägas.

PS Får se när nästa gång det blir:)
 
  • Gilla
El-Löken66
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.