Vi har köpt ett nytt hus i funkisstil. Problemet med huset i dagsläget är att det ser rätt tråkigt ut utvändigt och vi vet inte riktigt vad vi skall göra åt det. Vi har funderat på att måla fasaden mörkgrå och eventuellt en vit ram runt fönsterna, men även funderat på någon sorts fasadbelysning.
Är det någon här som kan ge oss en liten knuff i rätt riktning?