Skulle behöva lite inspiration i form av bilder på hur ni har gjort i era duschörnor med kakel/klinkers. Jag har tänkt ha vita 30x60 på väggarna och mörkgrå/grafite 30x60 på golven utom i duschhörnan där det blir 5x5 i samma kulör. Men HUR ska jag göra på duschväggen..??..vill ha något som sticker ut då det övriga är ganska stilrent. Lägg gärna in inspirationsbilder på hur ni har gjort....mosaik?en pelare?.....färg?
tack på förhand
/
M:thumbup:

den såg fin ut men vad kan den tänkas kosta? Tror inte jag har det utrymmet på 180cm. Har nog bara
tänkt ha en frostad duschvägg. Skulle vilja ha inspiration på hur ni har gjort i era duschar med kakel/klinkers?!
mvh
M

T
Hur stort är badrummet, verkar litet och då är det inte mycket lönt och lägga 30x60 i övriga badrummet om du nu ska ha 5x5 i duschen.

Ett par vanliga vikdörrar är bästa lösningen för ett litet badrum då du kan vika in dessa till väggarna efter att använt duschen.

badrummet är ~12kvm...så inte så litet. Det är egentiligen 2 rum som tillsammans ska vara badrum/dusch och bastu. Totalt runt 23kvm...
/
M

ingen som har en bild på sin dusch?
//
M

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.