Det är ju inredningsmässa i Göteborg nu till helgen (i samband med mässan Dagens hushåll). Är det någon som vet om det verkar vara bra? Förhoppningsvis kan man få lite inredningstips till nya huset. :)
Det brukar också finnas möjlighet att "gå 2 betala för 1". Någon som vet var man kan få tag på ett sådant erbjudande? ;) Jag har sett det någonstans men glömt var..
 
Hej

Jag var på mässan men tyckte inte den var speciellt bra. Det var mest möbler som var utställda. Dessutom var den ganska liten.
 
P
Vilken tur att man inte tog med sig sin flock och åkte dit då!!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.