Hej!

Är det någon som har bra tips på länkar om inredning, där man kan hämta inspiration?

Hej!
Jag brukar gå till biblioteket och låna en bunt inredningstidningar att bläddra igenom under en helg :)
I våran bibliotek finns det ganska många att välja mellan och så kan man ju låna t ex senaste halvårets nummer på en gång.
Några bra länkar har jag inte lyckats hitta än.

Jag är ganska förtjust i både "Koja till Slott" på TV3 och "Room Service" på kanal 5, det är en fördel att se en inredning först nästan live ;) och sedan surfa på sidorna för att ta en titt på detaljerna och inköpsställen.

Förutom det så har du två av mina andra favoriter här:

Eftersom du får så få svar..Vilket är synd, för jag hade ochså uppskattat några länkar, så ska du få ett tips av mej.
Surfa till dn bostad ( http://www.dn.se , uppe till höger)
Välj bostadsrätter t.ex i stockholm. Du får mycket bilder från hur lägenheterna är möblerade, färgval av tapeter, badrum etc. Vill du ha tips på hur man utnyttjar små ytor, välj små lägenheter..Ja, du förstår säkert principen...
-: och ni andra..har ni inga bra länkar att bidra med?

Hej!

jag tycker det med låna inredningstidningar på bibliotheket eller köpa några är en bra idée, eftersom på dem sista sidorna är webadresser till dem flesta inrdenings och möbelaffärarna listade, med telefonnummer, så man får inspiration, kan kolla saker på nätet, att börja med.
OBS! dem har vanligtvis bara ett urval av sina möbler på nätet.
MvH
Barbara

Finns det inte någon site med typ bildsammling över läckra hus och lägenheter som man kan gotta sej i för att få nya ideér

Gå in på ex.vis hemnet och titta på lägenheter och hus som är till försäljning... Man kan få lite små tips där...

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.