Hej,
Gjorde i ordning min mammas garage förra sommaren som blev ganska bra, i alla fall om man tittar på lite avstånd...
Garaget är lite drygt 6x4 meter och porten är 3 meter bred.
Material,
Klinkers: Biltemas garageklinkers 30x30 (dock inte deras fix&fog)
Bänkar: Ikea METOD
Trådhyllor: Elfa och korgarna från Biltema
Däckhängarna: Biltema
Verktygstavla: Biltema
Total kostnad: Räknade inte så noga men kanske 20'?
En liten notering till nästa gång, välj mörkare fog och mindre fogbredd (5mm här).
Jag är förövrigt en ren amatör som aldrig lagt klinkers innan så jag tror alla klarar detta med lite vilja. Valde även att dubbellimma plattorna och det gör jag inte om.
Har några fler bilder om någon vill se men lägger upp dessa till att börja med.
Vet inte om det finns något intresse för dessa smågarage bland alla gigantiska byggen på detta forum men håll till godo, kanske kan det inspirera någon.
/Nils
Gjorde i ordning min mammas garage förra sommaren som blev ganska bra, i alla fall om man tittar på lite avstånd...
Garaget är lite drygt 6x4 meter och porten är 3 meter bred.
Material,
Klinkers: Biltemas garageklinkers 30x30 (dock inte deras fix&fog)
Bänkar: Ikea METOD
Trådhyllor: Elfa och korgarna från Biltema
Däckhängarna: Biltema
Verktygstavla: Biltema
Total kostnad: Räknade inte så noga men kanske 20'?
En liten notering till nästa gång, välj mörkare fog och mindre fogbredd (5mm här).
Jag är förövrigt en ren amatör som aldrig lagt klinkers innan så jag tror alla klarar detta med lite vilja. Valde även att dubbellimma plattorna och det gör jag inte om.
Har några fler bilder om någon vill se men lägger upp dessa till att börja med.
Vet inte om det finns något intresse för dessa smågarage bland alla gigantiska byggen på detta forum men håll till godo, kanske kan det inspirera någon.
/Nils
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto