Hej, jag efterlyser bilder från era hem av ni som byggt smålandsvillan Västervik, bilder från vårt hus finna att se i tråden, vilka bygger med smålandsvillan.

Nu när man bott in sig ett tag vore det kul att se hur andra inrett och kanske få lite roliga tips och ideér.

//Mickis
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.