Hej, jag efterlyser bilder från era hem av ni som byggt smålandsvillan Västervik, bilder från vårt hus finna att se i tråden, vilka bygger med smålandsvillan.
Nu när man bott in sig ett tag vore det kul att se hur andra inrett och kanske få lite roliga tips och ideér.
//Mickis