Detta är mitt första inlägg här på forumet. HOppas jag skriver på rätt plats.

Vi funderar på att bygga ett eget hus eftersom alla gamla är så otroligt dyra där vi bor. Vi har ännu inte bestämt en eventuell leverantör men om aman köper tex ett Älvsbyhus med oinredd vind. Ni som har inreett en sådan vad har det kostat om man låter en firma sköta jobbet?

Ancilla
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.