Medlem
· malmöhuslän
· 125 inlägg
Hej. Har lite ojämn värme I duschen, så jag tänkte plocka isär blandaren och rengöra den. Jag har tagit av ett täck lock och under där satt en skruv som också är av nu. Men hur gör man för att få av hela delen? Ska man dra ut eller skruva av (spaken) temperaturställaren för att sedan få ut hela den delen?
Medlem
· malmöhuslän
· 125 inlägg
Ok, bra tips där..tack.
Klicka här för att svara
