Hej!
Vi skall byta ut 7st innerdörrar. Helst vill vi ha björkdörrar men vi ryggar lite inför kostnaden (exempelvis Kungsäters=3000kr stycket).
Billiga dörrar verkar antingen vara vita eller i kvistig furu. Dessa kan man ju då få på exempelvis Byggmax för 700 spänn.
Men, finns det inget vettigt däremellan? Har någon några tips på björkfanérdörrar för en billig penning? Märke spelar ingen som helst roll.
P.S. även tips om karm i björkutseende är av intresse D.S.
Mvh
Pagge