ska man göra nåt speciellt eller är det bara att stryka på?
sopa av fasaden eller?
 
Ja det räcker att sopa av fasaden, mycket enkelt att måla med Falurött.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.