Har en fråga!

Vi håller på att bygga hus och har fått blankett från kommunen angående indragning av vatten och avlopp. Där står att man ska specificera när inkopplingsdatum respektive inflyttningsdatum är. Inflyttningsdatum fattar jag när det är men inkopplingsdatum - vad innebär det? När räknas det att man kopplar in avloppet?
Är det när grunden gjuts och rören läggs eller är det från när vatten kopplas på i systemet?

Tacksam för svar!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.