jag ska koppla in min ack snart, det är en Nibe VPA 300/200.
jag har lagt märke till att plasten runt anslutningarna för dubbelmanteln är plastade & denna plast går även in en bit över gängorna. ska man skära bort den eller är det nån smart gäng tätnong som jag inte frstått mig på?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.