jag ska koppla in min ack snart, det är en Nibe VPA 300/200.
jag har lagt märke till att plasten runt anslutningarna för dubbelmanteln är plastade & denna plast går även in en bit över gängorna. ska man skära bort den eller är det nån smart gäng tätnong som jag inte frstått mig på?