Kan man gjuta in PEM-kopplingar? Jag har en 32-slang som kommer in lite knöligt under källargolvet och en 90-graderskoppling vore perfekt, men då kommer den att hamna i betongen på källargolvet. Min undran är därför helt enkelt om kopplingarna är godkända för ingjutning... Någon som vet?
 
Vet inte hur det är att gjuta in koppling men i mark används de frekvent. Ett alternativ annars kan vara att göra en ursparning i betongen (forma en låda) och sätta lock?
 
Svetsa i hop pe slangen med electrmuff sedan är det bara att gjuta!!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.