Kan man gjuta in PEM-kopplingar? Jag har en 32-slang som kommer in lite knöligt under källargolvet och en 90-graderskoppling vore perfekt, men då kommer den att hamna i betongen på källargolvet. Min undran är därför helt enkelt om kopplingarna är godkända för ingjutning... Någon som vet?